Comunicació política
Les persones que es dediquen a la política, els partits i els governs, es troben davant d’un dels majors reptes de la seva tasca: explicar el què i el per què de la seva feina a una ciutadania cada cop més fiscalitzadora de l’acció política. Valors com la transparència, l’honestedat, la coresponsabilitat i la comunicació agafen força, i és necessari comptar amb suport per assolir la magnitud d’aquest repte. A través dels models de nova governança, la política s’acostarà com mai a la ciutadania, i agafaran força les eines que permetin a persones, partits i governs mantenir aquest contacte, generar empatia i comunitat.
Comunicació empresarial
Els autònoms, les petites i mitjanes empreses i les grans corporacions es troben dins del mateix paradigma: les persones es mouen i interactuen a través d’internet, i per tant el nostre negoci també ha de fer aquest pas. No té sentit que intentem donar a conèixer la nostra missió empresarial sense una estratègia completa de presència a la xarxa, amb campanyes de màrqueting online i un pla de social media. Així, els negocis que vulguin fer un salt qualitatiu necessiten suport per esdevenir online, entrar en conversa directa amb els potencials clients i adaptar la seva comunicació a l’entorn 2.0.
Comunicació personal
Saber comunicar és extremadament complicat a no ser que t’hagis format específicament en això. Planificar una reunió important, presentar un informe de resultats, pronunciar un discurs davant d’un auditori nombrós, defensar un projecte en un tribunal... Aconseguir la complicitat dels demés a la vegada que assolir els objectius necessita d’un entrenament i el domini de diverses tècniques de comunicació. Si et trobes davant d’una d’aquestes situacions, o si n’hauràs d’afrontar diverses en els propers mesos, el millor és comptar amb el suport d’un professional que t’ajudi a planificar-te i excel·lir.